Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Pizza & Kebap Stokrooie. Meer weten? Ontdek meer
Marcin
19 jun 2026 om 22:58
gdzie jest moje żarcie?
Kevin
4 jun 2026 om 22:08
Snelle levering en vriendelijke bezorger.
Axelle
12 mei 2026 om 19:13
Lekker & snel geleverd!
Marc
7 mei 2026 om 20:56
Was heel lekker en warm en vriendelijke bezorger
Jonathan
7 mei 2026 om 20:51
De kaas op mijn pizza was niet gesmolten! En de korsten wel zwart ? Da moet ge mij eens uitleggen? Daar leggen ze de kaas achteraf op de pizza denk ik. Echt een schande !
Valerie
6 apr 2026 om 19:41
altijd top, snel en heel lekker! Heel vriendelijke mensen.